24 oktober 2014

Bookdelivery


Jaa, det var ju bookdelivery för prick en vecka sen ^^
Nio sprillans nya böcker kom jag hem med från posten,
så nu tänkte jag visa vilka.



Först har vi då The Forever Song, tredje och sista boken i
Blood of Eden-serien. Denna har jag redan läst, och den var amazing.
Eftersom det var sista boken förväntar man sig ju ett sort maffigt
avslut, och det fick man verkligen här. Wow.
World After är uppföljaren till Angelfall, och det ska tydligen
bli åtminstone tre böcker till. Angelfall var väldigt intressant och
äcklig, så jag ser framemot att läsa denna, även om den är rätt så
långt bak i läskön just nu.


Andra och tredje (sista) böckerna i Across the Universe-serien,
A Million Suns och Shades of Earth. Jag ser väldigt mycket fram
emot att läsa dessa, eftersom jag absolut älskade första boken!



Alice Through the Zombie Glass läser jag just nu, och den är
ju uppföljare till Alice in Zombieland. The Queen of Zombie Hearts
är förstås tredje och sista boken i serien. Hittills är Zombie Glass
väldigt bra, så jag gissar att jag kommer att fortsätta med sista boken
direkt efter :)


Den Femte Vågen och Legend, dessa två har äntligen kommit ut i
svensk pocketformat. Har länge velat läsa båda, så vi får väl se
vad jag tycker om dem :)


Sist men inte minst; Unspoken. En bok som inte riktigt verkar som min
boksmak egentligen, men folk har tyckt att den är så otroligt bra så
jag måste nog ta och läsa den tänkte jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)