4 september 2014

Den jag tycker bäst om

Såå, i tisdag var jag på intrositz. Jag hade riktigt roligt,
men dagen efter var ju inte så kul, speciellt inte eftersom
jag ju måstade gå till skolan :P Denna vecka har vi fått massor
med ny information, och även börjat på med lite kurser på
riktigt. Och även om jag trivs jättebra, både i skolan och med
klassen och i lägenheten, så känns det lite överväldigande.
Det är så mycket nytt, och jag måste ju ta mig an allt helt ensam
just nu, dessutom hatar jag att bo ensam. Så idag har jag mått
ganska så jäkla dåligt. Det blev lite väl mycket på en gång helt
enkelt. Men ingen människa är ju på topp hela tiden, och nu
efter att ha talat med Jani i telefon så känns det mycket bättre.
Imorgon har vi en kort skoldag, och sen på kvällen får jag
besök av min sambo <3 Det blir skönt med helg, att få ladda
batterierna och så, så har jag ork att klara två veckor till
innan Jani flyttar hit påriktigt. Det blir nog bra dethär :)
Tror dock att jag måste jobba lite på det här med att inte vara
perfekt hela tiden. Inte för att jag är det, men för att jag ibland
nästan slår knut på mig själv när jag försöker. Nu: dusch,
sovdags, och så nya tag imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)