31 augusti 2014

Inget ljushuvud

En grej som verkar vara ganska standard för varje tjej att tycka om
är inredningsljus. Inte för mej. Jag ogillar starkt inredningsljus.
Mest för att jag tycker de är ganska tråkiga till utseendet,
och så för att jag ändå inte vågar tända dem, pga att jag är rädd
att brandalarmet ska börja tjuta. Ganska onödigt, helt enkelt. 
Jani däremot, köper oftast ljus när vi ska ha myskväll eller finmiddag eller så. 
Jodå, visst får han det, men sedan "glömmer" han dem alltid hos mej!! 
(i min gamla lägenhet då) Detta ledde till att när jag flyttade därifrån fick jag 
slänga flera helt oanvända ljus (för han glömde alltid att det faktiskt fanns, 
och köpte därför nya). Ett paket ljusgröna ljus har jag packat med till den nya
lägenheten. Sa därför stopp när Jani började titta mot en hög med ljus
på Ikea. Någon måtta får det ju vara. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)