4 juli 2014

Inredning

Jag är verkligen ingen inredningsintresserad människa i vanliga
fall. När jag läser bloggar där de blir helt lyriska över att ha hittat
en viss möbel eller inredningsdetalj fnyser jag och skakar på huvudet.
Gud, så löjligt. Mitt "inredande" har hittills i princip bestått av att
trycka in så många av mina möbler och saker som det går på så
liten yta som möjligt. Men! Igår kväll hände något... Och nu är
jag som nyfrälst! Jag tycker att det ska bli så rooligt att inreda
i vår lägenhet! Drömmer om lådor och skåp och byråer...
Mest intresserad är jag av det här compact livingkonceptet, vilket 
vår blivande lägenhet knappast kvalar in för, men har man många 
saker så kan man ju få många tips ändå. Poängen är alltså att jag vill 
flytta till Åbo och inreda en lägenhet som jag kan studera/bo/sy/laga mat i nu.
Så ere.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)