29 juli 2014

Hårfunderingar

Jag verkligen älskar att fläta håret på olika sätt, och nu på
senaste tiden har ju mitt hår blivit så långt att det faktiskt ser
bra ut också :) Nu på sommaren är det ju dessutom extra
praktiskt att ha håret uppsatt och ur ansiktet (pga. varmhet).

Idag efter jobbet hade jag lite spa-dag, manikyr, pedikyr,
hårvård osv. Den senaste veckan har jag även kommit igång
med "träningen" igen, främst pga. allt simmande. Jag har aldrig
tidigare simmat såhär mycket en sommar, förra veckan simmade
jag på 7 olika ställen :) Måste ju passa på nu när jag har tid.

Ifall någon minns så skrev jag ju i april/maj att jag skulle klippa
mig före skolavslutningen. Well that didn´t happen.
Borde kanske ta tag i det nu (topparna bara), meeeeen...
Jag vill ju inte! Det är dyrt, och håret blir kortare.
Jag ska fortsätta vara megasnäll och ta bra hand om det istället ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)