18 juni 2014

Awsome

Jag har tre mycket positiva saker att berätta:
1. Nu har jag sommarlov!
2. Jag får träffa Jani idag!
3. Vi ska till Kalajoki över midsommar!

Japp. Kan det bli bättre? (Jo, om det inte skulle vara så dåligt
väder förstås) Jag har aldrig varit till Kalajoki på midsommar förut,
så jag kikade in på deras webbsida en sväng. Där stod en lång infotext
på finska, som jag ju såklart inte fattade, så jag kopierade hela till
google translate. Google translate är ju, som vi alla vet, inte världsbäst
på att översätt mellan svenska och finska, men texten var i alla fall
förståelig. Roligast var denna mening: "Packa en extra dryck istället
för preventivmedel". Eh ja. Känns ju inte som det bästa rådet att ge
direkt, men vad vet jag O.o

Hur som helst, nu är det packning på G, dusch, nagelfix och såna saker,
och så ska jag väl så småningom börja söka mej mot Jeppis :)

Förövrigt avslutade jag i lördags min två och en halv månad långa vita period.
Hade en superkul kväll i Vasa med mina kompisar :D

Och så lite midsommarfeelis på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)