6 maj 2014

Sjuklingen

Sååå hej hej, jag är sjuk. Jag ska bespara er alla detaljer,
men jag har verkligen lyckats få en riktig dunderförkylning.
Sitter just nu och hoppas på att bli skonad från öroninflammation
denna gång. Hur som helst: jag hatar att vara sjuk.
Förutom att man varken orkar, får eller kan göra någonting,
så har jag dåligt samvete över att jag är borta från jobbet.
Hej hej duktig-flicka-komplex. I know you.

Sååå, det enda jag har orkat/fått/kunnat göra, har varit bokrelaterat.
Jag har sorterat om min bokhylla, tittat på booktubers,
sökt upp bokbilder på weheartit, och såklart; läst en del böcker.
De jag har läst är The Maze Runner och Cinder, båda väldigt
bra. Vill läsa uppföljaren Scarlet nu nu nu!
Men ja. Inte så mycket man kan göra. Vila, dricka varma drycker,
och droppa i näsan typ. Svinkul när man vaknar på morgonen och
inte kan andas heller. Nämnde jag att jag hatar att vara sjuk??




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)