12 maj 2014

Kroppsfunderingar

Efter en tung arbetsdag (jag är inte riktigt frisk än,
men anser mig vara tillräckligt frisk för att jobba i alla fall)
fastnade jag framför datorn och började läsa om fatshaming,
normer, träningshets osv. Inget jag känner att jag personligen
berörs av, men saker och diskussioner som jag ändå tycker
är intressanta. 

På senaste tiden har jag försökt vara mer hälsosam, genom att tex.
gå ut och gå, skippa alkoholen, och försöka dra ner på godis/chips.
Jag vet inte riktigt hur jag ska skriva mina tankar om detta (har försökt
i olika former men raderar bara allt). I grund och botten är jag nöjd
med mig själv, men känner ändå att det finns saker jag vill "förbättra".
Hur ska jag få bort den känslan, undrar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)