2 maj 2014

Rovaniemi

Nåjaa folket, I am back! Jag tänkte berätta lite om vad jag har gjort
de senaste dagarna, men först vill jag bara nämna att mitt mjöd
som jag lagade till jobbet blev en succe´! :D

Så, efter att mitt mjöd hade blivit en succe i onsdags skyndade
jag mej hem för att packa färdigt, och så åkte vi iväg.
Första stoppet var i Uleåborg, där vi övernattade på hotell.
Hotellet hade en simanläggning liknande tropiclandia, som vi
utnyttjade både på kvällen och morgonen därpå :p Najs najs.
På torsdagen då åkte vi vidare mot vårt huvudsakliga mål, i Rovaniemi.
Och där... hämtade vi en hundvalp! :D Hunden, som är en tax
och heter Luna är så söt att jag dör en liten aning varje gång
jag ser henne! Hon kommer riktigt bra överens med vår "gamla"
hund Lady :) Sen följe en låååååååååång bilresa hem, med
Kajaani-skyltar överallt. Jag försökte förgäves övertyga mina föräldrar
att köra dit istället, men nej -.-

Obs: Bokpaketet har anlänt! :D Mer om det i ett annat inlägg.

Vi hade en fin utsikt från balkongen (menar inte mig själv nu, hehe),
kan tänka mej att det är ännu finare på sommaren!

Lyxig restaurang (till morgonmålet fanns en chokladfontän!!)

Supergod pizza med glödstekt lax, kräftstjärtar och ruccola.

Luna med sina söta syskon <3

Och här har vi då valpen herself :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)