28 april 2014

Så att ni vet liksom

Eftersom uppdateringen har varit liiiite dålig på senaste tiden
(you don´t say!) tänkte jag uppdatera er lite om vad som händer.
Jag arbetar fortfarande för fullt, men kommer att ha en hel del
ledigt i sommar :D Läser en hel del böcker, och väntar med
spänning på ett bokpaket. Sömnaden har avstannat lite, klippte
ut fasters klänning förra veckan men nu måste tråd inköpas.
I helgen var jag till Janis som vanligt,och en sväng till purmo och
bada bastu blev det också. Jag bor fortfarande hemma, jag och
Jani är fortfarande tillsammans (:P) dock inte förlovade vilket
många verkar gå och vänta på...? Mitt hår har växt i raketfart,
och jag blir jätteglad att det märks! :D På onsdag packar jag och
familjen in oss i bilen och åker iväg till Rovaniemi på ett litet
mission ;) ...och så har jag lärt mej att göra mjöd, imorgon är det
provsmakning för att avgöra om jag vågar låta ngn dricka det.
Har sett en hel del filmer, Divergent var som sagt bättre än väntat,
The starving games var hilarious, och Vampire Academy var inte
så bra. Förstörde böckerna totalt, men jaja.


Denna bild kommer för alltid att påminna mej om en superbra dag! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)