24 maj 2014

Perfect

Idag har jag haft en otroligt effektiv dag. Jag har dammsugat,
tvättat kläder, städat rummet, och så har jag sytt. En hel del.
En klänning blev klar, en annan klänning blev avkortad,
ett par jeans blev till shorts, och så påbörjades ännu en klänning.
Kom just hem från en superbra springtur, och efter att ha varit
i duschen ska jag fortsätta sy ännu lite till.

En annan sak jag har gjort, är att jag har räknat mina klänningar.
Jag har exakt trettiosju klänningar framme, och så har jag
ett par till nerpackade i en låda också, så den totala summan
blir nog lite över femtio. Eeeehehhe *pinsamt*.
Men vadå, vissa skruvar sin bil, vissa tecknar, jag måste väl
också få ut min kreativitet på ngt sätt? :)

Så, på det hela taget har detta varit en riktigt bra dag!
Även om jag älskar Jani och vill vara med honom mest hela tiden
så är det skönt att ha lediga dagar när jag bara behöver tänka
på mej själv också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)