12 april 2014

Härligt med vår

Jag vet inte vad som hände igår, men efter att jag kom hem
från arbetet spenderade jag hela kvällen till att vara duktig
familjemedlem O.o Fixade systers hår, körde med en kärra
bakom bilen och hämtade en brygga åt brorsan, hängde tvätt,
lagade mat, plockade varor i kylskåpet... Och så avslutade
jag kvällen med att gå ut och gå en extra lång runda, där jag
t.o.m. klämde in lite springning. Ja inte vet jag vad som har hänt.

Jag tycker det är jättehärligt att det äntligen börjar bli vår,
och jag är så glad att det inte blev ngn såndär megaslaskig
period som det alltid brukar bli :D Igår natt snöade det dock.
Wtf!? Som tur är är det borta nu! (Måstade kika ut genom
fönstret för att vara säker)

Jag och Jani for på picknick förra helgen, 
det blev lite knasigt, men ordnade sig tillslut :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)