17 mars 2014

Nostalgi

Jag har börjat gå ut och gå en del den senaste tiden, och tog därför
tag i att göra en spellista ikväll. I listan finns allt från finsk rap,
till melodylåtar, till en låt på ett språk som jag inte ens vet vilket
det är O.o Finsk musik är förövrigt väldigt "ut-och-gå-peppande"
märkte jag :P Hursomhelst, i processen att välja ut låtar råkade
jag höra ett par låtar som gjorde mig helt nostalgisk. Mest sommarlåtar
(sommar kom nuuu!), men också ett par som jag förknippar start
med Turkietresan jag gjorde med Jani och hans familj för ca. 2 år sedan.
Jag kom att tänka på hur glad jag är att jag för en gångs skull gjorde
ngt så impulsivt, och att det var en så otroligt bra upplevelse att dela
min första utlandsresa (nepp, Sverige räknas fortfarande inte) 
med ngn jag tycker så otroligt mycket om <3 Hur som helst,
inom en inte alltför avlägsen framtid blir det förhoppningsvis dags
att åka iväg igen, ingenting är bestämt ännu, men drömma kan man ju :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)