23 mars 2014

Längtar

Jag är på väldigt bra humör idag! Det blir så när jag dagen
före har gjort en massa "nyttiga saker". (varit ut och gå/springa,
sytt, klippt ut mönster, draperat, testat äta avocado...)
Som sagt, bra humör bara :) Det känns som, och jag hoppas
verkligen att den här veckan ska gå fort! Jag saknar Jani så
otroligt :( Efter att dessutom ha läst en massa bloggar med
fina lägenheter längtar jag efter att flytta hemifrån. Även om mitt
rum är i ordning och som det ska vara så känns det mycket
bara som ett förråd, en mellanplats. Det var ju aldrig meningen
att jag skulle stanna här ngn längre stund, och oberoende av vad
jag gör i höst så flyttar jag. Jag älskar min familj och det är ju jäkligt
bekvämt att bo hemma, men det känns nog definitivt som att jag börjar
bli lite för gammal för det O.o När jag dessutom har bott hemifrån
förut vet jag ju hur det är. Så, nu medan Jani ändå inte är här är det
jobba jobba jobba som gäller, så jag får sparat mycket pengar
och har råd att flytta hemifrån, haha :P Denna gång har jag ju dock
redan det mesta i möbelväg, så det är ju bra :)

Tre rätt så random och gamla bilder med Vietnam-mat, Chili & Lime-mat,
och från när jag var och åkte slalom via jobbet :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)