23 januari 2014

Matkoman

Alltså. Pedrinas förrätt "Garlic Shrimps" är nog ngt av
det godaste jag någonsin har smakat.Ville bara säga det.
Jag hade en jättebra helg, och denna vecka bara svichade
förbi. Efter att ha tjatat om en bokhylla i över ett år åkte
mamma och pappa och hämtade en åt mej idag. Riktigt så
bortskämd som det låter är jag dock inte, de skulle ändå in
till stan och handla, och bokhyllan betalade jag själv. Glad tjej :D
Saakeli vad snyggt det ser ut alltså! Jaja, imorgon är det fredag,
och mot kvällen lyckas förhoppningsvis Jani ta sej ända hit till
Maksamaa. Tills dess ska jag jobba, läsa, äta, och möjligtvis
sy en sväng. Godnatt!

Här har vi då garlic shrimparna. Gudomligt.
Inte att förglömma vitlökssåsen.

Sen tog jag som vanligt en räkburrito.
Som jag som vanligt inte orkade äta upp
(åt dock mer än såhär i alla fall)

Denna snygging var också med <3

Fick en present av min lillebror :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)