16 januari 2014

20-åringen vars tanklucka frös igen

Det här har varit en otroligt händelserik och rolig vecka :)
Egentligen började det redan förra veckan, 3 kvällars
sladdande med Julia och co., och så fick jag en jättefin
julklapp också :D I söndags tog jag tag i kappsömnaden,
och förhoppningsvis blir jag klar imorgon. I måndags
fick jag ett bokpaket med 4 efterlängtade böcker, och i
tisdags fyllde jag och brorsan år! (jag 20 och han 3 år yngre).
I onsdags fick jag ett paket till via posten, nämligen min nya
telefon! Jag kände att det var dags att uppdatera mej efter
nästan 4 år (!) med den förra. Jag hann också vara ett varv
till Vasa och inhandla ett snajsigt skal och kappmaterial.
Idag har jag varit på jobbmöte, sytt och lärt känna min telefon.
Imorgon blir det födelsedagsfirning här hemma, sen mot Jeppis
och träffa Jani <3 (JAAAA ÄNTLIGEN!!). På lördag ska vi
fira lite mer, med att äta på ett av våra favoritställen ^^
Som sagt, det har hänt en hel del, och jag har verkligen haft
en jättebra födelsedagsvecka, och en hel del roligheter är ju
kvar ännu :D Det är ju också tur att jag är så upptagen så hinner
jag inte sakna Jani alltför mycket (fast det gör jag ju ändå).
Pricken på i:et är ju all SNÖ som har kommit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)