26 september 2013

Inläggstråkighet, god mat och höstbörjan

Jag har påbörjat en massa inlägg den senaste veckan, men allt har
bara sett konstigt ut, och jag har inte orkat skriva. Det har visserligen
hänt en hel del, men allt är antingen privat eller helt ointressant att skriva
i en blogg. Men jag kan ju nämna ett par småsaker :)
Jag har börjat planera en höstkappa, min notklänning är nästan klar,
Jani lagade supergod mat åt mig 2 dagar i rad (grisytterfile, potatis
och rödvinssås, mmmm), jag har hittat ett program på datorn att öva 
ryska och tyska ord med, och så har jag uppfunnit en ny maträtt.
Och så är det ju tur att man har en pojkvän som alltid uppmuntrar
en att se de bra sakerna istället för de dåliga (och som dessutom
är jättebra på att laga mat) :) I helgen blir det förresten troligtvis
bastukväll i purmo, najs najs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)