16 september 2013

Helgen

Detta har varit en bra helg :D Tammerforsbesök, party
och mys. Någon bokhylla hittade jag inte, men en hel del
annat fick följa med hem, tex. två snygga diskborstar,
ett datastöd, ett par skiiiitsnygga skor, två jättehärliga tyger,
och så några klädesplagg :) Vi startade hemåt kl 5, och med ett
snabbstopp i Maxmo på 5 minuter var vi i Jeppis kl 10.
Då började födelsedagsfirande, som höll på till 4 på morgonen.
Födelsedagsbarnet somnade dock hemma i soffan före vi ens
hann gå ut, men men :P Rolig kväll på melody i alla fall, länge sen
det hände. Igår byggde jag ihop 2 rosenlådor (likadana som jag köpte
förra gången på ikea), sydde lite och fick kaffegäster samt nya gardiner.
Denna vecka har än så länge inte så mycket planering, lite sömnad
ska jag försöka hinna med, samt förstås språklektioner på tisdag :)
(Kunde jag förövrigt ha kommit på en tråkigare rubrik? -.-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)