12 augusti 2013

Milkshake-mugg sökes

Aj aj aj. Något konstigt hände för ca. en kvart sedan.
Från att ha varit frisk som en nötkärna i 2 veckor nu så
fick jag ont i höger sida av halsen/huvudet/örat.
Vad är dethär?? Känns som en blandning av öronvärk,
halsont och sväljningsproblem. What to do...

Efter att jag skrivit förra inlägget tog jag tag i mejsjälv
(rolig mental bild här hej) och började rita mönster.
Kom även på mittiallt att jag skulle sy klart en klänning
som har legat orörd i flera månader, så det gjorde jag också.

Så idag ska jag fortsätta med dedär mönstren (såå tråkigt att
rita om hundra gånger, men det måste göras...), städa,
och rensa i mina viktiga papper. Jag har ca. 5 högar med papper
i lägenheten, vilket känns som 4 för mycket.

Och så ska jag äta. Viktigt att komma ihåg :)


När man inte har en ordentligt stor milkshake-mugg får man improvisera :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)