13 augusti 2013

Hälsningar från boknörden

För några månader sedan hade jag en lång lista med böcker
jag ville beställa. Nu är listan nästan slut :( Jag beställde nämligen
just ännu ett par böcker :) Jag börjar ha så många böcker nu att
jag inte riktigt vet var jag ska lägga dem längre, därför ska en
bokhylla inhandlas inom en snar framtid. (och då menar jag en
sån att ha böcker i, inte en sån som man har prydnadssaker på).

Hur som helst, det är ngt speciellt med nya böcker, en helt annan
sak än att låna på bibliotek. Kanske inte det smartaste för ngn
som bara läser en bok en gång, men för mej som gärna läser om
böcker när det gått ett par månader är det ju mer lönsamt.
(tex. HP-böckerna har jag säkert läst 5-10 ggr var :P)
Dessutom beställer jag aldrig dyra inbundna böcker, nästan alla
böcker jag beställer är i pocketformat för 4-7 euro. (för de som
undrar; jag beställer alltid från Adlibris). Just nu funderar jag om
jag ska slänga ihop ett inlägg om bra böcker jag har läst på senaste
tiden :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)