11 juli 2013

Läsning, simonits och melli mello

Idag har jag läst ut boken Jellicoe Road, som efter en lite
trög start helt klart kvalade in på min "bästa-böcker-ever"-lista.
Jag har även tvättat och simonitsat bilen, samt skrapat bort några
hundra asfaltsprickar. Det är vid såna tillfällen jag önskar att min
bil var svart. Igår var jag till Vasa, där jag köpte tyg till axelremmen
till min ko-väska, och en bit melli mellotyg. Jag är lite kär i det
tyget/mönstret ja. Ikväll funderar jag att börja fixa till de där jäkla
shortsen som jag har tänkt fixa till halva sommaren nu, och så ska
jag försöka få klart väskan. Jag ska även försöka komma ihåg att
fota väskan + min senaste klänning medan jag ännu är hemma.
Men vi vet ju hur det brukar sluta :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)