8 juli 2013

Första veckan i Juli 2013

Den senaste veckan har jag hunnit med en hel massa saker,
men eftersom jag inte orkar skriva en megalång sammanfattning
räknar jag bara upp det viktigaste :)


*Roadtrippat omkring i Vasa/Oravais/Maxmo/lite-överallt-trakten med Julia och Nilla
*Tagit sommarens första dopp
*Sytt en hel del
*Varit på Toto
*Släktträff
*Fäboda och solat
*Njutit av sommaren
*Festat en liten aning
*Gått genom halva stan mitt i natten (inte den mest genomtänkta iden, nej)
*Grillat
*Blivit förföljd av en stalker-katt

*Fått hemmagjord slush

De senaste 2 dagarna har jag och Jani bott ensamma i Janis hus,
latat oss och hittat på en hel del roliga saker :) Ikväll blir det däjt,
för sedan far jag hem till Maxmo, och om några dagar far Jani till
Sverige, och så syns vi inte på 9 dagar :((((
Ja och så börjar jag jobba också nästa vecka, så denna vecka
blir det nog inte heller så mycket bloggning :)

Min katt tycker det är jättekul att jag är hemma så mycket,
och kommer ofta och tittar på film med mej, haha :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)