20 juni 2013

Mardrömmar, roadtrips och funderingar

Hej hej. Varning för tråkigt inlägg.
Inatt har jag drömt en mardröm, som handlade om att jag blev
tatuerad. 3 megastora blommor på ryggen, helt spontant.
Hälften klart fick jag panik, vad fan gör jag liksom??!
Och så vaknade jag. Tur det. Jag ska inte ha nån tatuering på
många år än, om ens någonsin, och om jag ska det så ska den
vara välplanerad! Och inte jättestor. Och inte på ryggen. -.-

Hur som helst, dagarna går åt till njutning av sommarlovet,
umgåsning med familjen och kul med kompisarna :)
Var på roadtrip lite överallt i Vasa några timmar igårkväll :)

Idag ska jag inte göra så värst mycket, förutom att möjligtvis
packa lite, och fundera vad jag ska ha på mig på midsommar.
Vill helst ha klänning, men vilken klänning är då frågan.
Jaha. Det var allt. Skulle gärna lägga in bilder, men kan som
sagt inte. Ni får kanske mera "färdigsytt" senare idag istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)