27 maj 2013

Soon studenten

Jaha, snart bär det av mot Strandis med kombi :) På mej har jag
min småblommiga trikåklänning (som jag fick en komplimang för senast
jag var till Eurokangas :D) och ballerinas (som borde köpas nya).
Ngt annat som jag också borde skaffa nytt är en handväska, jag har
många stora väskor, men ingen riktigt bra såndär liten som det bara
ska rymmas telefon, nycklar och pengar i. Det behöver jag inte köpa
i alla fall, med halva sommaren ledig ska jag väl nog hinna sy en :)
Annars så håller jag på med 4 sommarklänningar på samma gång nu,
varav alla är halvfärdiga :P Idag har jag också handlat mat, pluggat,
och fixat en liten present åt en person som verkligen förtjänar det :)
(kanske visar det här sen). Förövrigt åker jag iväg till Hesa nästa måndag
på urvalsprov :) (nej, jag tänker fortfarande inte berätta vad det är)
Ha en bra sommarkväll :)


Obs: Jag är inte riktigt säker på om jag har sommarlov än?
Jag är ju ledig, men på onsdag och torsdag ska jag till skolan och öva
inför dimissionen, som är på fredag. Så nej, jag tänker nog inte säga att
jag har sommarlov förrän jag har mitt slutbetyg i handen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)