25 maj 2013

Såg en igelkott

Ja alltså bloggningen går ju verkligen på sparlåga här, men jag
har så mycket att göra, varav de viktigaste sakerna är:

* förbereda mej inför examen
* sy klart min examensklänning
* plugga till urvalsprov
* hålla lägenheten i ngt städat skick
* njuta av det fina vädret ;)

Igår var min sista Lia-dag, jag både gav och fick fina blommor :)
Sedan for jag iväg till storsand/klippan med klassen, för att klättra
i träd, höjd: 5 meter. Jag lyckades sätta mej mot en trädstam med en
avsågad kvist och har nu skitont i ryggen :( Sedan blev det netti, dragon
och så förstördes kvällen av en helt okänd kille som hade druckit liiite
för mycket. Jag vet inte, men när man börjar slänga ur sej fula ord som
tex. "neger" åt höger och vänster tycker åtminstone jag att det har gått lite
väl långt...

Idag har jag städat och diskat och tvättat kläder och sytt en klänning och
solat och sett på Pako och ätit. Ikväll ska jag hitta på ngt kul med Jani <3

 Fick fina blommor av min LiA-handledare :)

Sneakpeak på klänningen som blev klar idag.
Får se när jag har tid att fota hela. 

Alltså, jag och Jani har inte särskilt många förbud i vårt förhållande,
men ett som jag måste följa är i alla fall "inga nålar i sängen".
Detta bryter jag mot dagligen (bekvämt att sitta i sägen och
sy förhand medan man tittar på en serie ju!), och jag erkänner:
denna bild tog jag endast för att retas :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)