14 maj 2013

Pessimisten hälsar

Jag ska slänga in ett blogginlägg här även om jag egentligen inte alls har tid. 
Mina dagar är fullproppade med måsten denna och kommande vecka. 
Visserligen veckan efter det också, men då har jag i alla fall ingen LiA mer. 
Jag blir nästan lite provocerad när jag läser andra bloggar; "Idag har jag varit 
ute med hunden, och så träffade jag Lisa på en kaffe och så diskade jag och 
det var det." Okej, jag erkänner, jag är förbannat avundsjuk! Jag vill också 
ha sådär lite att göra! Elr, rättare sagt: sådär mycket tid att göra roliga saker. 
För nu är det liksom LiA, hem, äta, sy, plugga, sova. + att jag ska hinna 
städa/diska/damsuga lite nu som då också. Och så vill jag ju gärna hinna 
ha lite fritid och vara med Jani också... För att inte tala om allt 
som ska fixas till examen! Visserligen trivs jag ganska bra på LiAn, 
men det skulle verkligen underlätta om jag var ledig dessa veckor... 
I sommar vet jag inte riktigt hur mitt schema ser ut. Jag har jobb, 
men är inte riktigt helt på det klara med när. Jaja, det var nu bara det jag ville skriva. 
För att sammanfatta det hela: Jag vill att dygnet ska få fler timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)