29 maj 2013

Happy-mode på

Hej hej. Eftersom jag redan nästan har gjort alla dagens måsten
passar jag på att ta en paus och välja ut låtar till en CD.
Eftersom min bil irriterande nog saknar mp3-kontakt så är
det CD som gäller, och nu offrar jag min sista brännbara på
en massa gamla låtar. Jag ska nämligen laga en riktigt skitbra
sommar-mix, som jag ska höra på när jag kör hem på lördag
och bli på superbra humör :) Och här är alla låtar välkomna, allt
från "det senaste" till 80-talslåtar. Intressant nog är de flesta låtarna
hittills på tyska/finska :S Men jag skyller på att det är så bra bas
i de låtarna, och på att de är bra minnen från förra sommaren ;)

Jag färgade håret i söndags, så nu är jag rätt så superblond,
älskar det! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)