31 maj 2013

Examensnervöshets-stress

Nåjaa, det börjar närma sig! Om ca. 6 timmar borde jag ha examen
och vara student! :D Sova längre än såhär kunde jag inte, och att
döma av vad jag såg på facebook nyss kunde inte mina klasskompisar
det heller ;) Jag kan ju erkänna att jag har varit liiite stressad de senaste
veckorna, med examensfixande, urvalsprovsläsning osv. Faktiskt så
stressad att maten har lämnat lite på hälft och vikten har droppat över 3 kilo :/
Jag har ju aldrig varit tung direkt, men när vikten börjar närma sig vikten
man hade i lågstadiet utan att man ens har försökt gå ner kanske det är dags 
att reagera lite. Därför ska jag äta ordentligt med kantarellsoppa till frukost idag :)
Förresten kan jag ju förvarna om att bloggen nog kommer att bli ganska tyst
nu ett par dagar. Detta står på schemat:

Fredag (idag!): Ta examen, Janis examensfest, Paavis med klassen.
Lördag: Köra hem, min examensfest, Vasa-festning med Jani och co.
Söndag: Vila, plugga, lite mer examensbesök?
Måndag: Fixa lite grejjer, och sen ner till Hesa!
Tisdag: Urvalsprov!!

Men seeeenn är jag finally ledig och fri! :D Så, ha en bra dag,
grattis till alla studenter och examinander (heter det så månne?)
och grattis till sommarlovet! :D

Lite såhär känns det nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)