2 april 2013

Träning, återanvändning och inspiration

Det verkar som om alla andra har börjat träna på gym nu.
Jag har funderat lite om jag också ska, men nej. För det
första: Det är jobbigt. För det andra: Jag har inte tid.
Jag har ju just (efter studentskrivningarna) fått tillbaka min
fritid, och jag tänker inte ge upp den igen i första taget!
Det skulle ju vara en annan sak ifall jag var en sådan människa
som tycker det är kul att träna, but i am not. Träna är skit-tråkigt
(tycker jag). För övrigt borde man kanske äta lite nyttigare då
också. Och det är jag inte heller speciellt intresserad av :P
Så alltså: Jag kommer inte att börja träna till beach 2013,
eftersom jag älskar mat och att lata mej alldeles för mycket ^^
Det är helt enkelt inte värt det. Jag känner att jag ganska fort
skulle falla i dendär fällan när jag nästan slutar äta helt då,
och det är det absolut inte värt. För övrigt tycker jag att jag
ser helt okej ut ändå :)

Idag har jag sytt och sytt och sytt. Vad jag har sytt vet jag inte
riktigt än, det kan bli antingen en topp eller en klänning, beroende
på om jag lägger till en kjoldel eller inte. Plagget är i alla fall inspirerat
av korsetter och en klänning som jag såg på Fokis blogg. Och
så är den sydd av mitt kavajtyg, mitt kavajfoder och spetstyget
jag använde till den gula trikåklänningen. Jag har fått någon sorts
"sätta-tyg-man-kan-se-igenom-över-andra-tyg-mani". 
Men det är ju så snyggt! :)

Här får ni lite random fina inspirationsbilder.
(gissar att de flesta är från we<3it)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)