19 april 2013

Hostning, sömnad och hämtmat

Jag blir sakta men säkert friskare. Jag har varit i skolan både idag
och igår, även om jag fick hostattacker som nästan fick mej att spy
igår. Dessutom låter jag som en hes mås, speciellt när jag gråter eller
skrattar. Ikväll skulle jag och Jani egentligen ha farit hem till Maxmo,
men eftersom jag ska upp 7 imorgon och göra en sak så får det bli
myskväll ikväll och antagligen Maxmo imorgon istället.

Idag var min allra sista skoldag i Optima för forever! :/ Lite sorgligt,
ganska skönt att det är över osv. Nu är det LiA 5 veckor framåt som gäller.
Och om 6 veckor får jag examen! :O

Sömnadsuppdatering

I skolan har jag hunnit laga en solhatt och en snusmumrikenhatt, tyvärr
är de inte riiiktigt klara än. Cessis klänning däremot är totally finished,
och ska överlämnas så fort som möjligt så att hon kan köpa fina
klackaskor till :) Min examensklänning är också på g, har sytt en hel
del på den idag. Min examensklänning nr 2 är också ganska långt
färdig :) Och så har jag ju sytt en krinolin, och ritat mönster till en
ny skater klänning :)

Idag bjöd förövrigt Jani mej på Saigon-mat <3
(Saigons hämtmat-lådor ser jättemini ut, men är proppfulla)

Random bild på korvgörans megaportion räkor och ris.
(jag ville ha utan sallad, och fick då ännu mer räkor och ris! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)