14 mars 2013

Plugghesten

Här ligger jag och latar mej. Nä men jag har gått igenom alla
matteböcker/kurser nästan klart, så nu är det egentligen bara
repetition som gäller :D Eftersom jag har engelska-studentskrivning
imorgon gäller no-sewing-regeln idag. Usch vad jag hatar den, vem
kom på ngt så dumt? (jag). Kl. halv 3 har jag mattelektion, och fram
till det ska jag plugga hälsolära. Sen ikväll blir det lite mera matteplugg.
Imorgon kommer det antagligen inte att bli ngt plugg alls (jippi!), men
sen på lördag och söndag, då gäller det att plugga för fullt!! Alltså,
visst är det otroligt intressant och intellektuellt givande att läsa om
när jag ska plugga? Thats what i thought.

Min dator håller på att dö. Laddningssladden är sönder, och blir svårare
och svårare att stoppa i varenda gång (den tar liksom inte fast?). 
Dessutom är hela datorn megalångsam ibland (virus?). Jag ska ha
pappa att titta på den nästa gång vi ses, och för säkerhetsskull har
jag kopierat allt viktigt till sånadär minneslådor. Förhoppningsvis
behöver skiten bara omformateras elr ngt sånt :)

Annars så längtar jag tills studentskrivningarna är över och kostymerings-
kursen börjar (även om det är väldigt najs att vara ledig). Då kommer
jag förhoppningsvis knappt ha några läxor alls, så då är det bara SY,
SY, SY som gäller! Och lite Jani <3 ibland :P Jani som förövrigt dissade
mej igår när jag skulle fara dit en nio-tiden. Han skulle sova sa han.
Ja såna fjantigheter har i alla fall inte jag tid med! Jag satt minsann uppe 
och sydde till klockan 23.00 jag! (Att jag är ledig och han jobbar 7-16 
är inte relevant) Sen tittade jag på film till klockan 2 :/ Känner att 
dygnet börjar vändas lite här, inte bra, inte bra. :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)