6 februari 2013

Dit for visdomen

Igår var jag på studiebesök med hela beklädnads. Och efteråt
till Vasa för tygshoppning! :D Jag som inte skulle köpa mer tyg..
Eller sy fler klänningar... Nu ska jag i alla fall sy 2 till, och den
ena har jag redan börjat med :) Idag har jag även varit till
tandläkaren!! Jag var livrädd, de drog ut en tand och jag överlevde.
Om jag ska vara riktigt ärligt gjorde det inte ens ont. Nu börjar
det dock göra det. Därför ska jag snart släpa mej iväg till
apoteket/prisma och köpa piller och drickbar mat.
Jag har nämligen inte ätit någonting alls idag, och får inte göra det
förrän typ kl. halv 5 heller :/ Förutom det kan jag ju nämna att
på fredag startar studentskrivningarna. Ååh vad jag är taggad, or not.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)