4 februari 2013

De senaste dagarna

I fredags var det generalrepetition, och jag råkade visa
lite en hel del mer än vad som var tänkt. I lördags var det
modeshow på riktigt, och eftersom dubbelhäftande tejp hade
införskaffats gick allt superbra :D Kul var det, och jättesorgligt
är det att det var sista gången :(( Efter modeshowen for jag hem
och var så upp i varv att jag flyttade om alla möbler i min lägenhet
själv :) Ngn timme senare for jag ut och äta med kompisar som kommit
ända från Maxmo/Vörå för att träffas/se modeshowen. Kul att prata
med såna man inte träffat på ett tag :D Sen for jag till Janis och hade ännu
mer kul med en massa trevligt folk :) Sen netti, dragon och så tillsist hem.
Igår mådde jag oväntat bra och myste med Jani hela dagen (och tog
en promenad O.o) Idag ska jag städa, handla, plugga osv. Möjligtvis också
sortera modevisningsbilder, om jag orkar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)