16 december 2012

De senaste dagarna har det hänt en hel del. I fredags for jag
och Jani hem till maxmo, och sedan for jag med en kompis
till Vasa, till FKF:s julshow "Den sjungande julgranen" där en
annan kompis medverkade :) Skitbra var det, alla var så sjukt
bra på att sjunga och dansa, och de hade jättefina kläder.
Mina favoritdelar var de flygande fiskarna och de dansande
balettpojkarna XD Hur som helst, igår kom vi tillbaka till
Jeppis, och på kvällen firade vi Jani :) Netti och melody, och
största delen av kvällen var skitkul :D

God nyhet: Jag fick en julkalender :D Det bästa med att få en
julkalender 14 december är att man får öppna jättemånga
luckor! ;)

Dålig nyhet: Mina blommor har dött, för jag har glömt att vattna
dem :( Dränkte dem just i vatten, och hoppas på ett mirakel...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)