12 december 2012

2012

För lite över ett år sedan skrev jag att början av 2011 var den bästa tiden i mitt liv. 
HA HA HA! 
Om jag bara hade vetat då vad jag vet nu. 
2011 var det sämsta året hittills i mitt liv, därför var det nog inte särskilt svårt 
för 2012 att överträffa det. Vilket det har gjort. Med råge. 
Tex. Turkietresan, Tysklandsresan, lägenhet,min adertonde födelsedag, 
körkort, och, mest av allt: Jani <3. Jani som är den absolut största orsaken till att 
dethär året har varit så fantastiskt bra :) Självkart har det hänt en hel dåliga saker också, 
men de bra överväger nog absolut de dåliga! :) Nu ser jag med spänning fram emot 2013, 
vad som än händer så kommer det ju att innebära förändring, på ett eller annat sätt 
eftersom jag går ut skolan. Och så lite tillbakablickar:























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)