8 november 2012

Vad jag har sysslat med

Min uppdatering har sjunkit, inte på grund av tidsbrist, utan för
att jag helt enkelt inte gör så mycket annat än sover, lagar mat,
syr och är med Jani nuförtiden :) De senaste dagarna har jag
längtat till skolan nästan direkt jag har farit därifrån, det är så
himla roligt att sy hela dagarna :D Och om en vecka börjar gymnasiet...

Jag tänkte hursomhelst dela med mej av lite mer spännande saker
som har hänt på senaste tiden:

 Jag har lagat en egen drömfångare :)
 Köpte strumpbyxor, tog dem ur paketet och la på golvet, 
utan att stäcka ut dem elr ngt. De är båda samma storlek... :S
 Lösnaglar <3 Så snabbt, enkelt och snyggt, ska snart börja laga mina egna :)
 Halloween med mina kompisar :P 
Mullvaden Göran, Vampyren Konrad och Rainbow Unicorn!
Sneakpeak på min kavaj (fickan).

Förut använde jag aldrig kavaj, äger inte ens en enda.
Nu har jag blivit helt frälst, ska absolut skaffa fler :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)