11 november 2012

Farsdagsfirande och tygköpning

Efter skolan i fredags for jag och Jani mot Maxmo.
Kvällen spenderades med familjen, spelandes Ubongo.
På lördagen for vi en sväng till Vasa, där jag hittade både
lösnaglar och tyg. Hittade inte riktigt ngt trikåtyg i billiglådorna,
så jag fick köpa på rulle istället. Det blev ändå bara 8 euro för
en klänning, vilket ju inte är direkt huvudlöst :)
Kvällen (fredagen också för den delen) slutade med att jag
somnade tittandes på film. Idag har vi varit till Såka och
Kronoby (som liknar Kvevlax jättemycket), för att fira
Faffa och Moffa. Kul att träffa nästan hela släkten :D
Det blev alltså en hel del körande denna helg, vilket är
jättebra eftersom jag älskar att köra :)
Imorgon är det skolan som gäller igen. I fredags fick jag
klart min röda trikåklänning, vilket betyder att imorgon ska
jag börja med min blå trikåklänning. Dessutom ska jag fortsätta
med min kavaj som snart börjar bli färdig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)