17 oktober 2012

Update

Jag har varit till maxmo, umgått med gamla kompisar
(stackar Jani, man har massor att prata om när man inte har
träffats på jättelänge), bråkat med min jävla cpdator, och
sovit. Jag sov till 1 idag :D Och så har jag lagat navelpiercing.
Det var det jag gjorde förra lördagen :P Denna lördag var
vi påväg till Netti, men eftersom ingen av oss hade ngn lust,
körde vi helt enkelt förbi och for hem till mej och tittade film
istället :) I söndags och måndags som sagt Maxmo, och även
Vasa en sväng. Igår sysselsatte jag mej med att försöka lära
mej namnen på Momusus nya medlemmar. Inte så lätt när alla
ser lika ut i mina ögon :/ Jag var även till läkare ang. min förkylning
som nu har hållit i sej i över en vecka. Min erfarenhet säger
ju att eftersom jag alltid har en massa öronproblem går det inte
över förrän jag får medicin. Den föga svensktalande läkaren
tyckte att det räckte bra med burana. Jaha.

Jag har tappat min matlust, är aldrig hungrig längre och hostar
och nyser en gång i minuten. Nejdå, det går nog över med burana.
Jo säkert. Nej men seriöst, jag som alltid brukar vara snål på ngt
har nu tappat matlusten totalt. Inte ens Asian Garden lockar.
Sen är jag aldrig hungrig längre heller, så det resulterar ju i att jag
inte äter ngt alls. Igår fick faktiskt Jani i mej lite mat genom att
bjuda på vårrullsvagnens ris och kyckling. Tyvärr inte lika gott som
vi hade förväntat oss, men men. Idag ska jag försöka börja läsa lite
till prov nästa vecka. Det känns inte riktigt motiverande för tillfället.

Annars så är mina stackars katter på bantningskur. Tyckte synd om
dem och matade i smyg tills jag tittade ordentligt på ena och insåg
att hon är ju verkligen fet. Ni ska också få en uppdatering om hur
min odling går. Helt okej faktiskt, förutom att persiljan hänger utanför
krukan. Bara på sidorna dock. har jag vattnat för mycket på sidorna
eller vad är problemet??

Förresten har skolkorten kommit. De var faktiskt helt okej.
Just nu skulle jag måsta diska, men jag orkar verkligen inte. Eftersom
jag inte lagar mat blir ju inte disken mer i alla fall :) Så därför tänker
jag istället sova lite mer. Det får man faktiskt göra när det är sportlov höstlov.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)