19 oktober 2012

Sko-holic?

Jag ska köpa skor! :D
Ni som känner mej har möjligtvis sett att jag har ett par lågskor
som jag använder (utom ballerinas såklart), och dom är inte
riktigt, hrm, hela. De är flera år gamla, löjligt slitna och fula,
och tar in vatten från minsta pott. Varför jag bara använder dem?
De får mina fötter att se små ut... Pinsamt, ja, men jag hatar när
mina fötter ser stora ut! Och dehär är de enda skor som inte får
dem att se stora ut! Det kan ju inte vara bara jag som har märkt
att fötterna ser mindre ut i klackskor? En av anledningarna till
att jag nästan bara använder såna...

Aaaanyway, jag ska alltså köpa skor. Och denna gång känner
jag inte att, ojnej, jag har ju redan en massa skor (vilket jag inte har),
jag borde spara pengarna osv. För nu har tom. mamma (!) sagt
att jag måste köpa nya skor! :D Visserligen pratar vi tråkiga lågskor
nu, men ändå :D Om jag hittar ett par som inte gör mina fötter mega-
stora är ju en annan sak.

Är inte det annars en konstig sak att ha komplex för? Att ens fötter
ser för stora ut? (Mina fötter är ganska små annars, de bara ser stora
ut enligt mej :S) Hur som helst tror jag faktiskt att jag ska klämma
in en sko-inventering i dagens schema. Kolla lite vad jag har inför
vintern liksom. Det innefattar att gå ut till bilen. Av någon anledning
förvarar jag nämligen en stor del av mina skor i bilen??
Det är absolut inte på flit, utan av ren lathet från i somras.

Avslutningsvis får ni här lite snygga skor-bilder :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)