7 oktober 2012

Sjukis

Idag är det för ovanlighetens skull inte skitväder, vilket jag såklart
har tagit vara på med att vistas utomhus i skogen och plockat svamp.
Eller så inte, jag är nämligen sjuk. Men om jag hade varit frisk hade
jag såklart gjort det. Hur som helst, jag har noll tid att vara sjuk
från och med imorgon, därför har jag idag tvingat i mej äcklit te
och vitaminer. Det jag vill komma fram till är att i och med att hösten
har kommit har jag tappat min fest-feelis totalt. Jag har redan planerat
att minst en kväll på höstlovet ska jag och Jani ha myskväll med film,
godis, och hämtmat från Asian Garden. Nu vet ju inte Jani om detta
än, men han är säkert med. Nu ska jag fortsätta projekt bli-frisk med
att lata mej. Najs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)