6 oktober 2012

Rolig helg :)

Eftersom jag inte har ngt annat att göra, tänkte jag slänga in
ett inlägg här :) Jag och Jani tittar på film, men han somnade,
därav tråkigheten :/ Igår var jag till Netti med bl.a. Jani, hans
kompisar och en del av mina kompisar :) Riktigt intressant
att vara spiknykter och se hur andra uppför sej. Kvällens
samtalsämnen ska jag inte ens nämna :P Idag har jag mest
latat mej, håller på att bli sjuk, vilket jag inte alls har tid med!!
Kl. 1 inatt ska vi till Kokkola och hämta Janis pappa från tåget.
Annars kan jag meddela att min persilja har växt sej ungefär
5 cm hög :D Och jo, jag gjorde dendär hemliga saken idag ;)
Vad det är får ni tyvärr veta först om lite mer än en vecka, sry :P
Nu ska jag äta upp Janis chips. 
Älskar dej min underbara pojkvän <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)