3 september 2012

Shopaholic (nånejdåå)

De senaste dagarna har jag shoppat, ätit och lekt pensionär.
Både fredagen och lördagen slutade med att jag, Cessi &
Jani tittade på film, jag somnade före ens halva filmen hade
gått, Jani väcker mej när den är slut och så far vi och sova.
Ca. kl 10. Hm. På lördag var vi till Vasa och shoppade,
på kvällen var vi till Nabben och åt goood pizza :D
Idag for jag på en spontan shoppning till Kokkola med
Räkmyran och co.

Shoppning i Vasa
Tyg och lite andra tillbehör till lärdomsprovet
Drömfångare man ska göra själv
Sockor
Stickad tröja

Shoppning i Kokkola
Tyg till eget projekt
Huppari
Vardagsklänning
Pincett
Underkläder

Nu är det strängt köpförbud ända till Juni, minst.
Föresten tog jag hit mammas symaskin från Maxmo, så
nu ska jag börja sy lite smått här hemma också :)
Idag ska jag tyvärr ägna dagen åt att städa, tvätta löshår,
laga läxor och andra urtråkiga saker... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)