30 augusti 2012

Lärdomsprov

Jag tänkte skriva lite om mitt lärdomsprov här så att ni
vet vad jag gnäller om när det går dåligt :P
I höst ska jag alltså sy en klänning (som jag ska ha på
min examen om den inte blir helt misslyckad).
Jag har 48 pass (60 timmar) på mej. Sen ska klänningarna
presenteras, och så måste man skriva en skitlång textdel.
Jag har mönstret till min klänning klar, så imorgon ska jag
räkna ut hur mycket tyg jag behöver, och sen kan jag köpa
tyg och börja sy :D Min klänning är ganska hemlig ännu,
det enda jag säger är att den kommer att vara av trikå,
och det är en halterneckmodell ;)
Det är också jätteintressant att se vad resten av klassen
lagar för fint, för efter att ha gått 2 år ihop redan ser
man verkligen hur allas klänningar är en spegling av dom
själva :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)