26 september 2012

Positivitet

Jag blev godkänd i engelska! :D Nu är ju dethär bara preliminära
resultat, men om vår lärare nu inte har rättat helt fel, så är jag alltså
godkänd åtminstone :) Tyvärr kan det hända att betyget sjunker
när vi får de riktiga resultaten, men isåfall skriver jag om.

Klänningen går bra, idag har jag börjat sy fast pärlor, vilket enligt
mej är det roligaste att göra :D Jag har även börjat lite smått
med snittbilder, och insåg att jag verkligen har glömt bort allt om
hur man ritar dem på datorn -.-

Förutom det fick jag sluta lite tidigare idag :) På lördag kommer
mamma och Cessi hit, och då ska vi fara till Kokkola och shoppa! :D
Eller shoppa och shoppa... det enda jag ska köpa är ett par skor -.-
Och nej, det är inte positivt, eftersom jag måste köpa ett par tråkiga
lågskor... Tyvärr kan jag nog inte gå med ballerina längre :(

Igår var jag och Jani och simmade (till simhallen), vilket var riktigt
roligt, förutom alla barn som var typ överallt. Det var jätteroligt
att göra ngt sånt bara vi två :) <3

Idag ska jag försöka mej på att skriva lite mer på textdelen, laga
matteläxan och vika kläder. Senare far jag förhoppningsvis till Janis.
Funderar även på att lägga ut en liten sneak-peak på klänningen här
på bloggen snart ;)

Jag började även fundera idag, att om jag hittade min blogg skulle
jag inte vilja läsa den XD Men seriöst, nästan inga bilder, tråkig
text om vad jag har gjort, och massa ställen och grejer som man
bara känner till om man är från Finland/Österbotten/Jeppis.
Men eftersom jag skriver bloggen mest för mej själv så gör
det nu inte så mycket för mej i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)