23 september 2012

Hälg

Jag kan meddela att jag har haft en megasuperbra hälg :D
På fredagen for jag och Jani till maxmo, där vi firade mamma
och åt kräftor :) Senare på kvällen körde vi runt x-antal km
i vörå/skärin/maxmo/mot vasa. Vi firade även 8 månader :)
Igår var jag som sagt inte alls på humör att göra någonting
egentligen, och jag somnade en 9-tiden. Vaknade en stund
senare och for till "Mumindalen"? Sen for vi till Dragon, och
tänkte därefter fara vidare till Melody. När vi såg den långa
kön sprang vi snabbt åt motsatt håll och for till Korv-görans.
Min smarthet:

Jani: Ja ska köp korv-görans.
Jag: Åh, kan int du köp räkor me ris?
Jani: Jå, e du hungro?
Jag: Nä.
Jani: Men vafr ska ja köp he tå om int du vil ha??
Jag: Fö att he e så gott!!

Idag har jag bara mysit och latat mej med min söta pojkvän,
som tyvärr just for hem. Han skulle leka sjöjungfru i simhallen.
Själv ska jag snart ta tag i lite städning och läxor och annat.

Vi har verkligen kört omkring mycket denna hälg. Även i lördags
var vi halvvägs till nyykaabi där ett varv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)