17 september 2012

Piercing

Jag har kollat runt på lite piercingar och har nu bestämt att
jag ska göra en! Eller, egentligen bestämde jag det redan
förra veckan, men nu vill jag det ännu mer. Var det blir
säger jag inte fören det är klart :P (men det är inget
omg-vad-fan-har-du-gjort-ställe) Sen ska jag ju såklart
hitta några snygga smycken till det också, så jag funderar
att beställa från internet, och samtidigt beställa ngn tungpiercing.
Ida, om du läser dethär; vilken sida beställde du ifrån?
Och har de alla sorts piercingar där? (nej jag kan inte fråga
detta i skolan för jag kommer att glömma bort det).
Usch vad irriterande när jag vill göra det nununuuuu men det
går inte :( Måste fara till Kokkola -.-
Ska nog göra det ngn gång under hösten i alla fall :)
(by the way Ida, vart i kokkola far man??)
Ja, jag har ju verkligen koll här känner jag.

1 kommentar:

  1. http://www.crazy-factory.com/

    Och jag har ingen aning om vart du ska fara ^^

    SvaraRadera

Leave your opinion :)