13 augusti 2012


Vad heter ni? Daniela & Jani
Hur träffades ni? På nyår 2011 :)
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Nej
Har ni barn? nej
Har båda körkort? Ja
Isåfall, vem kör bäst? Jag, helt klart :P
Vem sa "Jag älskar dig" först? Typ båda
Vem är äldst? Han
Vilka stjärntecken är ni? Jag är stenbocken och han 
det som kommer just före :P
Vem fyller först på året? Jag :P
Vem är längst? Han
Vem sjunger bäst? HAHA båda sjunger skitfult :P
Håller ni varandra i handen på stan? Ofta :)
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Ja
Blev du kär vid första ögonkastet? Nej
Har ni någon speciell låt? Många :)
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, Turkiet :)
Vilket är ert bästa minne? Det är hemligt :P
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ser på Ncis :)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nästan :)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 
Ja, för jag bodde ju tekniskt sett i Maxmo då.
Blir du lätt svartsjuk? Jo, jobbigt :/
Brukar ni bråka? Ibland, oftast jag som hakar upp mej på småsaker -.-
Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms
Brukar nån av er prata i sömnen? Nej :P
Hur länge har ni varit tillsammans? Lite över 1 halvår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)