13 augusti 2012

Helgen

Ojdå, jag har ju en blogg också kom jag på för några minuter
sedan. Så då ska jag väl ta och skriva ett inlägg då.

I fredags blev det Janis-->Netti-->melody. Kan säga att mitt
favoritspel definitivt är ringen, spelade det i fredags igen och
höll på att skratta ihjäl mej där ett par gånger.

Melody, däremot.. njaa. Börjar tröttna lite på det nu.
Har varit dit alldeles för ofta på sista tiden, så nu får det nog
vara ett tag innan jag går dit igen.

På lördag for jag och Jani hem till Maxmo, maxmodansin liksom!!
Eller så inte. Vi var både helt slut efter fredagen, så efter en snabb
sväng ner till dansin for vi och sova. Kl 12. Första gången i sommar
jag far och sova 12 på en lördag kanske? Troligen. Mina föräldrar
var dom som kom hem senast O.o

Igår var vi och kollade på Moffas (kanske) nya bil och sen till
Linnusperä på kalas. När vi tillsist kom hem till Jeppis planerade
vi att ha myskväll med chips och Ncis, vilket slutade med att vi
enades om att fara och sova istället. Seriöst, var är felet?

Idag ska jag köpa dendär kalendern jag har längtat efter i flera veckor,
tvätta kläder, och lokalisera min mobilladdningssladd. Telefonen bara
pipar och sladden är borta. Om jag inte svarar har jag misslyckats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)