27 augusti 2012

Uppdattering

Saker som har hänt på sista tiden:

*Det har regnat. Mycket. Man blir helt dränkt av att gå
20 meter. Det är vid såna tillfällen jag älskar min bil lite
extra mycket ^^

* Kan även tillägga att jag älskar min pojkvän megamycket <3

* Jag har läst ut andra boken av hungerspelen. Den är skitbra.

* Jag har hittat ett mycket praktiskt sätt att arrangera asian garden-
maten på, kanske jag visar någon gång.

* Det var skitcoola raketer i Kalajoki.

* Och skitkallt vatten.

* En av mina klasskompisar har fått barn, och nu blir ju jag också
sugen! Men oroa er inte, det får nog vänta ett tag :)

* Lärdomsprovet började idag och jag ligger redan före i tidsplaneringen :D

* I lördags fick jag skitont i revbenen för fjärde gången, så i oktober
ska jag till en kirurg.

* I helgen ska jag hem till maxmo samt vasa och shoppa :D

Ja sådetdär har jag hållit på med den senaste tiden :) Som ni har
märkt har min uppdatering försämrats rejält sedan skolan började,
och om jag får någon förbättring på det vet jag inte. För efter skolan
är jag nog hellre med kompisar/pojkvän än bloggar :)
Men jaja, nu ska jag äta :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)