17 augusti 2012

Tar vara på sommaren

Andra och tredje skoldagen har varit mycket bättre 
än den första, vilket beror mest på att en hel del saker 
har blivit uppredda och det faktiskt finns en chans att jag 
klarar dethär året :) Igår var jag dessutom och shoppade,
4 tröjor för 10 euro :D Idag har jag shoppat åt Jani, köpt
en mattebok och lärt mej en lång omväg till Prisma -.-
Ikväll blir det Juthbacka, och jag har även handlat
dricka och droger till det idag. (Dah, 7up och värktabletter).
Kan säga att jag är nog mer taggad för Fäboda imr än juthbacka,
men eftersom alla andra ska dit så... Blir ju en mini-roadtrip dit
med Viola :P Nu ska jag bara bestämma vad jag ska ha på mej,
det blir antagligen kjol eller klänning för nu fan ska det tas till
vara på vädret!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)